čtvrtek 13. června 2019

Organizace do konce školního roku

Pátek 14. 6.
  • Pasování na čtenáře
    • žáci odcházejí ze školy v 7:30 do knihovny HROMADNĚ
    • rodiče mohou čekat v budově knihovny 
    • plán akce
      • okolo 8 hod. ceremoniál v horní místnosti obecního úřadu (cca do 10 hod.)
      • občerstvení v dolní místnosti u knihovny (do 11:10)
      • odchod domů (s rodiči), nebo do družiny (s učitelkou)
    • VE SPOLEČENSKÉM OBLEČENÍ !
    • pozn.: na žáky bude čekat přichystané občerstvení od paní knihovnice
    • žáci si budou odnášet tašku s dárečky
Pondělí 17. 6.
  • Výuka dle rozvrhu 
    • do školy: batoh se svačinou, penálem, pitím a sešitem z MA a ČJ
    • přibalte dětem igelitovou tašku na část pomůcek z VV
Úterý 18. 6.
  • Výuka dle rozvrhu 
    • do školy: batoh se svačinou, penálem, pitím a sešitem z MA a ČJ
    • přibalte dětem igelitovou tašku na část pomůcek z VV
Středa 19. 6.
  • Výuka dle rozvrhu 
    • do školy: malý batoh se svačinou, penálem, pitím a sešitem z MA a ČJ
    • přibalte dětem igelitovou tašku na část pomůcek z VV
    • úklid třídy: odnesení krabic s posledními pomůckami na VV a PČ
Čtvrtek 20. 6.
  • Den digitálních technologií
    • sraz dole v hale v 7:30
    • pro 1. třídu připravený program
    • časový harmonogram uvedený na stránkách školy
    • do školy: malý batoh se svačinou, penálem, pitím, malý blok

Pátek 21. 6. (7:30 - 11:10)
  • Projektový den, na téma: Letní občerstvení
    • s žáky budeme ochutnávat ovoce a bylinky ze zahrady (ALERGIE HLASTE PŘES KOMENS PŘEDEM)
    • budeme připravovat ovocné mísy a vyplňovat pracovní listy
    • žáci mohou přispět ovocem z vlastní zahrady (není povinné)
    • s sebou: batoh, penál, pití, svačinku
POPIS DNE:
Návaznost na prvouku, zdravá výživa, ovoce. Přimíchání i bylinek.

1.      Žáci přinesou ovoce z vlastní zahrádky. Nepovinné, hlavně zajišťují vyučující.
2.      Připraví si ve třídě ovocnou mísu a ovocné limonády i s bylinami.
·         Co vše musíme udělat, než ovoce sníme (omyjeme, nakrájíme, otrháme šťopky)?
·         Jak připravíme bylinky?
3.      Povídají si o ovoci, které mají nejraději.
·         V kroužku každý zavře oči a vybere si jedno ovoce, které má nejraději. Poté toto ovoce nakreslí/napíše na kartičku. Nakonec každý řekne nahlas.
4.      Poznávání vůní podle čichu.
·         Žáci zavřou oči a očichávají bylinky. Snaží se je poznat. Jak bylinky voní?
5.      Pracovní list.
6.      Ochutnávka.
7.      Vaření, palačinky!
·         Vejce, mléko, hladká mouka, cukr, olej.
8.      Psaní/kreslení postupu vaření palačinek.
9.      Čtení knihy „Jde sem lesem“, nebo jinou knihu o ovoci či bylinách.
  • Generální zkouška tanečního kroužku a sboru
Sobota 22. 6.
  • Vystoupení tanečního kroužku a sboru
    • sraz ve škole v 11:30
    • tanečky:
      • 1.-2. třída světle modré oblečení
      • 3.-5. třída černé oblečení a klobouky
  • U školy se konají Ostroměřské slavnosti - veřejnost zvána

Pondělí 24. 6. (7:30 - 11:10)
  • Hudební workshop "Cesta kolem světa"
    • cena 70 Kč - odečte se z pokladny (prosím mějte v pokladně dostatek financí)
  • Zbytek dne tvořivé učení ve třídě
    • s sebou: batoh, penál, blok, svačinu, pití

Úterý 25. 6. (7:30 - 11:10)
  • Sportovní den
    • s sebou: batoh, pití, svačina, blok, penál
    • Pokud počasí dovolí budeme celý den venku. Doporučuji děti namazat opalovacím krémem, přibalit jim pokrývku hlavy a repelent proti případnému hmyzu (klíšťatům). Prosím promyslete alergie, popřípadě přibalte léky k nimž napište užití, pro naši kontrolu a informujte mě předem přes komens.
    • Pokud bude ošklivo, budeme uvnitř školy mít tvořivé dílničky.
POPIS AKTIVIT:
Stanoviště na ven, pokud je teplo:
1.       Shazování kelímků
a.       Pomůcky: kelímky od jogurtu, víčko od Rajecu, voda, kýbl
b.      Popis: žáci se snaží trefit do kelímku a shodit ho -> za shozený kelímek 1 bod
2.       Hledání v bahně
a.       Pomůcky: 2× kýbl, bahno/písek, voda, drobné hračky
b.      Popis: žáci mají za úkol v bahně najít daný předmět
3.       Plnění kelímku
a.       Pomůcky: miska, lžíce, kýbl, lžíce
b.      Popis: žáci mají za úkol naplnit kelímek, co nejvíce jen pomocí lžičky
4.       Trefa do terče
a.       Pomůcky: kartonový terč, balónky s vodou
b.      Popis: žáci mají za úkol trefit střed terče balónkem
5.       Lodičky
a.       Pomůcky: papír, škopek, voda
b.      Popis: žáci mají za úkol složit lodičky, které se udrží na hladině
Stanoviště dovnitř, pokud je deštivo:
1.       Kimova hra
a.       Pomůcky: interaktivní tabule, obrázková prezentace
b.      Popis: žáci si prohlíží daný čas předměty na tabuli, poté je tabule vypnuta a žáci píší, co nejvíce předmětů pamatují
2.       Co nejvíce slov
a.       Pomůcky: kostky s písmeny, papír, tužka
b.      Popis: po hodu kostkou se určí písmeno, na který žáci vymýšlí slova po daný čas
3.       Poznávačka podle stínu
a.       Pomůcky: stíny předmětů (jako obrázky)
b.      Popis: žáci mají za úkol poznat, co nejvíce předmětů podle jejich stínu
4.       Tangramy
a.       Pomůcky: rozstříhané tangramy, obrázky ke složení
b.      Popis: žáci mají za úkol složit dané obrázky
5.       Křížovka
a.       Pomůcky: křížovka, tužky
b.      Popis: žáci mají za úkol vyluštit křížovku

Středa 26. 6. (7:30 - 11:10)
  • Cestou za zmrzlinou
    • s sebou: batoh, pití, svačina, blok, penál, pláštěnka
    • Pokud počasí dovolí budeme celý den venku. Doporučuji děti namazat opalovacím krémem, přibalit jim pokrývku hlavy a repelent proti případnému hmyzu (klíšťatům). Prosím promyslete alergie, popřípadě přibalte léky k nimž napište užití, pro naši kontrolu a informujte mě předem přes komens.
  • ZASTÁVKA V KNIHOVNĚ S VRÁCENÍM POSLEDNÍCH KNIH !!!
Čtvrtek 27. 6. (7:30 - 11:10)
  • Slavnostní ukončení školního roku
    • s sebou: batoh, pití, svačina
    • vystoupení tanečního kroužku a sboru
    • tanečky:
      • 1.-2. třída světle modré oblečení
      • 3.-5. třída černé oblečení a klobouky
Pátek 28. 6. (7:30 - 8:15)
  • Vysvědčení
    • s sebou: batoh a desky na vysvědčení
    • Žáci, kteří půjdou po předání vysvědčení do družiny, ať mají svačinu a pití. Družina zkrácena, podrobné informace od vychovatelky z družiny.