Známkování


Pokud žák nasbírá 5 malých jedniček za drobné úkoly, zapisuje se jedna větší 1 do bakalářů.

Český jazyk
  1. krátké diktátky; formou 5 písmen, psané tiskacím velkým (př. M/L/P/O/A)
  2. krátké referátky; žák si přinese knihu, kterou s rodiči dočetl, řekne u tabule spolužákům pár vět o knize
  3. čtení
  4. psaní
       A B C Č D Ď E F G H CH I J K L M N Ň O P R Ř S Š T Ť U V Y Z Ž OU AU

od půlky května:
ČTENÍ Z ČÍTANEK
- žáci čtou po větách či řádcích, za sebou nebo na vyvolání
OPISY Z ČÍTANEK
- procvičování psaní do sešitu, většinou formou opisu z tiskacího písma do psacího 

  • věnování pozornosti ˇ.´, 
  • nevynechávání písmen ve slovech 
  • úhlednost
  • dělení slov na řádku, používání -

- samostatná tvorba psaného textu (krátké texty, zařazeny jen ojediněle)

Matematika
  1. krátké diktátky
  2. početní operace + - > < =
 téma:
sčítání a odčítání do 10
sčítání a odčítání do 20
porovnávání do 10
porovnávání do 20
o několik větší/menší
o kolik větší/menší
rozklad čísel
od půlky května:
SAMOSTATNÉ POČÍTÁNÍ NA ZNÁMKY
- zaměřeno na: 
  • řešení úloh
  • umět si poradit a přemýšlet matematicky
  • použití pomůcek vlastní výroby (např. předkreslit si svou číselnou osu, nebo názorné zobrazení slovní úlohy)
  • trénink rozhodování v řešení jednotlivých cvičení


Prvouka
  1. krátké referátky; žák přinese (pošlou rodiče na email učitelky) fotografii na téma: DOMÁCÍ MAZLÍČEK, MÍSTO KDE JSEM BYL, ZAJÍMAVOST KTEROU JSEM VIDĚL
Hudební výchova
  1. přezpívání známé písničky před třídou
  2. rytmus (opakování po vzoru)
  3. poslech - rozlišení hudebních nástrojů
  4. základní notový zápis

Jiné známkování je pouze motivační, ať už je to usměvavý smailík (bezchybné úkoly), mrkací smailík (drobné chybky), pochvala (za splnění úkolu), jednička se sluníčkem (bez chyby), dvojka se sluníčkem (drobné chybky), může se objevit i plakající nebo mračící se smailík (za hodně nedbalé úkoly.

1 komentář:



  1. Už toho mám dost, v té školy ty naše děti už opravdu nic nenaučí. Když už si člověk myslí že z toho našeho něco bude a třeba pojede i na olympidáu tak z něho vypadne že na druhém stupni nedokáže udělat ani výpočet procent z celku. Tak kdo to kdy viděl.

    OdpovědětVymazat