- Pasování na čtenáře
- žáci odcházejí ze školy v 7:30 do knihovny HROMADNĚ
- rodiče mohou čekat v budově knihovny
- plán akce
- okolo 8 hod. ceremoniál v horní místnosti obecního úřadu (cca do 10 hod.)
- občerstvení v dolní místnosti u knihovny (do 11:10)
- odchod domů (s rodiči), nebo do družiny (s učitelkou)
- VE SPOLEČENSKÉM OBLEČENÍ !
- pozn.: na žáky bude čekat přichystané občerstvení od paní knihovnice
- žáci si budou odnášet tašku s dárečky
- Výuka dle rozvrhu
- do školy: batoh se svačinou, penálem, pitím a sešitem z MA a ČJ
- přibalte dětem igelitovou tašku na část pomůcek z VV
- Výuka dle rozvrhu
- do školy: batoh se svačinou, penálem, pitím a sešitem z MA a ČJ
- přibalte dětem igelitovou tašku na část pomůcek z VV
- Výuka dle rozvrhu
- do školy: malý batoh se svačinou, penálem, pitím a sešitem z MA a ČJ
- přibalte dětem igelitovou tašku na část pomůcek z VV
- úklid třídy: odnesení krabic s posledními pomůckami na VV a PČ
- Den digitálních technologií
- sraz dole v hale v 7:30
- pro 1. třídu připravený program
- časový harmonogram uvedený na stránkách školy
- do školy: malý batoh se svačinou, penálem, pitím, malý blok
Pátek 21. 6. (7:30 - 11:10)
- Projektový den, na téma: Letní občerstvení
- s žáky budeme ochutnávat ovoce a bylinky ze zahrady (ALERGIE HLASTE PŘES KOMENS PŘEDEM)
- budeme připravovat ovocné mísy a vyplňovat pracovní listy
- žáci mohou přispět ovocem z vlastní zahrady (není povinné)
- s sebou: batoh, penál, pití, svačinku
POPIS DNE:
Návaznost na prvouku,
zdravá výživa, ovoce. Přimíchání i bylinek.1. Žáci přinesou ovoce z vlastní zahrádky. Nepovinné, hlavně zajišťují vyučující.
2. Připraví si ve třídě ovocnou mísu a ovocné limonády i s bylinami.
· Co vše musíme udělat, než ovoce sníme (omyjeme, nakrájíme, otrháme šťopky)?
· Jak připravíme bylinky?
3. Povídají si o ovoci, které mají nejraději.
· V kroužku každý zavře oči a vybere si jedno ovoce, které má nejraději. Poté toto ovoce nakreslí/napíše na kartičku. Nakonec každý řekne nahlas.
4. Poznávání vůní podle čichu.
· Žáci zavřou oči a očichávají bylinky. Snaží se je poznat. Jak bylinky voní?
5. Pracovní list.
6. Ochutnávka.
7. Vaření, palačinky!
· Vejce, mléko, hladká mouka, cukr, olej.
8. Psaní/kreslení postupu vaření palačinek.
9. Čtení knihy „Jde sem lesem“, nebo jinou knihu o ovoci či bylinách.
- Generální zkouška tanečního kroužku a sboru
- Vystoupení tanečního kroužku a sboru
- sraz ve škole v 11:30
- tanečky:
- 1.-2. třída světle modré oblečení
- 3.-5. třída černé oblečení a klobouky
- U školy se konají Ostroměřské slavnosti - veřejnost zvána
Pondělí 24. 6. (7:30 - 11:10)
- Hudební workshop "Cesta kolem světa"
- cena 70 Kč - odečte se z pokladny (prosím mějte v pokladně dostatek financí)
- Zbytek dne tvořivé učení ve třídě
- s sebou: batoh, penál, blok, svačinu, pití
Úterý 25. 6. (7:30 - 11:10)
- Sportovní den
- s sebou: batoh, pití, svačina, blok, penál
- Pokud počasí dovolí budeme celý den venku. Doporučuji děti namazat opalovacím krémem, přibalit jim pokrývku hlavy a repelent proti případnému hmyzu (klíšťatům). Prosím promyslete alergie, popřípadě přibalte léky k nimž napište užití, pro naši kontrolu a informujte mě předem přes komens.
- Pokud bude ošklivo, budeme uvnitř školy mít tvořivé dílničky.
POPIS AKTIVIT:
Stanoviště na ven, pokud je teplo:
1. Shazování
kelímků
a.
Pomůcky: kelímky od jogurtu, víčko od Rajecu,
voda, kýbl
b.
Popis: žáci se snaží trefit do kelímku a shodit
ho -> za shozený kelímek 1 bod
2. Hledání
v bahně
a.
Pomůcky: 2× kýbl, bahno/písek, voda, drobné
hračky
b.
Popis: žáci mají za úkol v bahně najít daný
předmět
3. Plnění
kelímku
a.
Pomůcky: miska, lžíce, kýbl, lžíce
b.
Popis: žáci mají za úkol naplnit kelímek, co
nejvíce jen pomocí lžičky
4. Trefa
do terče
a.
Pomůcky: kartonový terč, balónky s vodou
b.
Popis: žáci mají za úkol trefit střed terče
balónkem
5. Lodičky
a.
Pomůcky: papír, škopek, voda
b.
Popis: žáci mají za úkol složit lodičky, které
se udrží na hladině
Stanoviště dovnitř, pokud je deštivo:
1. Kimova
hra
a.
Pomůcky: interaktivní tabule, obrázková
prezentace
b.
Popis: žáci si prohlíží daný čas předměty na
tabuli, poté je tabule vypnuta a žáci píší, co nejvíce předmětů pamatují
2. Co
nejvíce slov
a.
Pomůcky: kostky s písmeny, papír, tužka
b.
Popis: po hodu kostkou se určí písmeno, na který
žáci vymýšlí slova po daný čas
3. Poznávačka
podle stínu
a.
Pomůcky: stíny předmětů (jako obrázky)
b.
Popis: žáci mají za úkol poznat, co nejvíce
předmětů podle jejich stínu
4. Tangramy
a.
Pomůcky: rozstříhané tangramy, obrázky ke
složení
b.
Popis: žáci mají za úkol složit dané obrázky
5. Křížovka
a.
Pomůcky: křížovka, tužky
b.
Popis: žáci mají za úkol vyluštit křížovku
Středa 26. 6. (7:30 - 11:10)
- Cestou za zmrzlinou
- s sebou: batoh, pití, svačina, blok, penál, pláštěnka
- Pokud počasí dovolí budeme celý den venku. Doporučuji děti namazat opalovacím krémem, přibalit jim pokrývku hlavy a repelent proti případnému hmyzu (klíšťatům). Prosím promyslete alergie, popřípadě přibalte léky k nimž napište užití, pro naši kontrolu a informujte mě předem přes komens.
- ZASTÁVKA V KNIHOVNĚ S VRÁCENÍM POSLEDNÍCH KNIH !!!
- Slavnostní ukončení školního roku
- s sebou: batoh, pití, svačina
- vystoupení tanečního kroužku a sboru
- tanečky:
- 1.-2. třída světle modré oblečení
- 3.-5. třída černé oblečení a klobouky
- Vysvědčení
- s sebou: batoh a desky na vysvědčení
- Žáci, kteří půjdou po předání vysvědčení do družiny, ať mají svačinu a pití. Družina zkrácena, podrobné informace od vychovatelky z družiny.
Žádné komentáře:
Okomentovat